Alla inlägg den 13 november 2010

Av Trollet - 13 november 2010 12:15

Idag har jag varit ute mest hela dagen. Solen har lyst på oss och det har varit skönt ute. Jodå lite skidor har jag hunnit åka också och det gick bra. Det var skönt att lättare kunna ta sig fram på snön. Här finns det gott om backar, och en del är riktigt stora, men de vågar jag inte åka nedför. Nänä där kommer det ofta en massa människobarn farande som värsta kanonkulor. Då har inte ett litet troll som jag en endaste chans att komma undan.

Det spelar ingen roll om jag skulle "hålla mig i skogen" de dyker upp där också och i en hiskelig fart !

Fast ännu har inte värsta skidsäsongen börjat, så åka runt i skogen det kan jag göra, och där finns det också backar, men de är mer "lagom" för mig. Ibland dyker det upp en och annan skidåkare, men de kan man gömma sig för för de ser oftast inte så värst mycket omkring sig, de bara åker rakt fram i ett på förhand uppkört spår.


  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards